CRITERIA

In 2017 zoekt de Dutch Hotel Award een verhaal. Daarom, het thema van de Dutch Hotel Award 2017 is ‘tell us your story’. Ieder hotel heeft een verhaal. Waarom doet u wat u doet? Wat zijn uw ervaringen, lessen, missers of dromen? Welke teamleden vertellen dit verhaal en waarom zij?

Uw inzending wordt beoordeeld op het beleid en uitvoering van de volgende deelgebieden: commercie (sales, marketing, communicatie en pr), personeel & organisatie, concept & interieur (prijs/kwaliteit) en resultaten. Daarnaast wegen motivatie, originaliteit, inhoudelijke verdieping en uitstraling in de volgende ronden eveneens zwaar.

De jury benadrukt dat het vooral gaat om de prestatie en de professionaliteit van het managementteam. Het aantal sterren, de bedrijfsgrootte of de locatie zijn niet van invloed op de uitkomst van de beoordelingen. Op deze manier hebben alle deelnemende teams een gelijke kans!

De inzendingen zullen vanzelfsprekend door de jury met gepaste confidentialiteit worden betracht. Eventuele vragen of opmerkingen kunt u mailen aan het secretariaat.

Mail het secretariaat